30 December 2009

entri last tahun 2009

akhirnya saya publish jugak..
mereka seringkali bertanyakan kepada diri siapakah insan yg bertuah tue, sampai cik mira nak tunggu2,sampai nanges bengkak2 mata, hampir hilang semangat tapi selalu cheer up diri sendiri sebb xnak org tahu kite sedey. sebelum 2009 menutup tirai, so mira publish love story kata taylor swift. hehe, tapi kata saleem tinggal kenangan~~ stop ckp mira terhengeh2 kan edy sebab kalau korang berada di tempat mira, korang akan lakukan sedemikian.

dulu kau sayang
kini kau benci
dulu kau cint
a
sekarang kau masih cinta
tapi bukan dengan aku
dulu kau janji
tapi janji2 e2 hanya a
ku yang pegang
dulu kau dan ak
u setia
tapi masa dan waktu
buat kita berubah

kau meminta diriku menunggumu
tapi sampai sekarang aku tiad
a jawapan darimu
aku tak terluka t
api kecewa
kau di sana bahagia
aku di sini menangis
kau di sana ketawa
aku di sini de
rita
hati kecewa ketika menerima pengkhabaran dirimu memupunyai insan lain
sungguh aku menangis.
cepat benar hatimu berubah
aku kuatkan diri untuk mejadi s
eorang yang tabah dan kuat
nyata tempoh 8 bulan buat diriku menangis saban hari
seakan2 diriku takut bila ma
lam menjelma
aku xmampu nak biarkan air mata menangis
xmmapu nak biarkan tidurku bertemankan air mata
tapi perasaan sedih aku pedamkan sorang2
nyata kau disana tidak men
getahui perasaanku.

hari berganti h
ari
bulan berganti bulan
aku cuba melupa
kanmu
nyata tidak b
erjaya
kerana hatiku kuat untuk d
irimu
kerana sekali aku setia selamanya aku setia
oh hati, menangis dikau sepuas2nya

3 pertanyaan yang sampai se
karang tiada jawapan,
knp suruh saya tunggu? sampai skrg saya xda jawapan tue
knp xbagi saya berhubung dgn awk? benci sgt ke pada sy? sy salah apa?
knp tipu ckp xpakai henpon tapii sebaliknya?
camne awak contact "gf baru",rakan sekerja,family n ur friends??

nak ckp n bgthu something pada edy : izinkan sy menyimpan 3 keping gambar yg masih ada dlm simpanan saya, yg len sy dh delete. terima kasih buat saya jatuh cinta pandang pertama kat awak. thanks give me the GREATEST LOVE walaupun sekejap. ingin saja saya menjerit pada dunia yg saya terlalu menci..,merin..,menya.., awak! ingin saja saya berkongsi pengalaman ketika saya menjalani latihan industri selama 6 bulan pd awak. teringat cerita2 awak ketika awk praktikal dulu. btol ckp awak, time praktikal la buat diri kita makin kuat & tabah. mintak maaf kalau ada slah silap sepanjang perhubungan kita. sorry selalu banyak alsan setiap kali ingin " dating " boleh bilang kan xsampai 10 kali kita "dating". barangkali xsampai 5 kali.. huhu :(. sorry kalau selama ini terlalu berkasar n terima kasih sebb xpernah marah saya!


xnak ckp pjg. biarlah sy simpan lipatan kenangan tue baek2. edy,terima kasi sekali lagi. semoga terus berjaya n berjaya. jage diri n kesihatan. jgn terlalu kuat men futsal sampai tgh mlm & jgn terlalu kuat bekerja.

ADA JODOH KITA BERDUA ADA LAH TUE
SAYA
PERCAYA KETENTUAN ILLAHI.





kpd kawn2 ku : ampun maaf selama nie terlalu berahsia. so sekarang ambe dh publish siapakan gerangan yang di tunggu oleh cik mira.. so tutup kesedihan 2009, buka kegembiraan 2010. hopefully (:

2 comments:

  1. hai sis
    dnt be sad ok..:)
    kuat kan smgt..
    fatin pn pnh jadi cm ni
    janji mmg blh tp tunai kan pyh sgt bg laki..
    btw,skrg fatin dh bjaya lupakn yg lalu,
    dan yg bwu dah dtg,mmg pyh nak lupkan,
    tp mugkin bkn jdh kan.so kuat kan hati ok..:D

    ReplyDelete
  2. hai..
    akak xsedey dah.
    skrang akak dh leh terima kenyataan..,
    tahun baru mulA hidup bRU.
    mudah2 an 2010 beri satu permulaan yg baru dlm aspek percintaan..

    kih2.. gatal jew AKak, study blom hbis lgi..,

    ReplyDelete